lørdag den 1. marts 2014

Stylediary February 2014






Disse er februars look of the days, som endnu en gang ikke er blevet til så mange, grundet problemer med mit kamera, jeg arbejder på at forbedre det i fremtiden, så I kan få flere looks til at inspirere jer derude. Det er blevet til en god blanding af farverige og mere afdæmpede looks med forskellige stilarter af hverdags look. Hvis du er interesseret kan du se nærmere på dem her, her, her, her og her. Nu kan man for alvor begynde at mærke foråret i luften. Idag har jeg slappet af, som jeg har sukket efter det sidste stykke tid, så det var tiltrængt. Afslapning har bestået af at læse de diverse blogs, se youtube videoer, lave fastelavnsboller (som I får en opskrift på imorgen) og få besøg af min moster fra Sjælland, som også overnatter, hvilket altid er utroligt hyggeligt. Hvad har I fået lørdagen til at gå med?

Love Line,

TRANSLATION

These are my February looks, where there has not been that much this time, because of problems with my camera, but I'm working on more for you in the future. It's a blend of colorful and more natural looks in different styles for everyday. If you're interested to see more closely at the looks, they are right herehereherehere and here. Today I've spend the day relaxing as I've spend searching for this week. I've just watch youtube videos, reading blogs, backing and got a visited from my aunt. What have you been up to today?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar