onsdag den 12. marts 2014

New In Printed Pants - mode behøver ikke at koste en formue...


I weekend købte min mor disse lækre bukser til mig, som virkelig er behagelige at have på, og jeg elsker virkelig printet på dem, da de er lidt mere sommerlig i udtrykket. De er et utroligt billigt fund fra selveste Bilka, jeg så dem i denne uges tilbudsavis lige her for bare 99 kr. Tænkte at jeg lige ville vise dem til jer, og dermed bevise at det er muligt at finde moderigtige items til budget venlige priser. Måske er holdbarheden ikke den bedste, men til den pris kan de jo smides ud, når de bliver grimme eller slidte i stoffet. Men de kan også bruges som et par pænere "hyggebukser" til søndagen uden make-up, hvor der bare skal slappes af, da de er så lækre at have på. Jeg vil nok bruge dem til både hverdag og afslapning. 

Love Line,

TRANSLATION

Printed pants from a danish discount stores. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar