tirsdag den 11. marts 2014

Lately Wants...

Lately Wants...

Orange Blazer/River Island Black Skirt/Norton 1.3 Printed Top/Lipsy Rose T-shirt/Closet Printed Skirt/NLY Trend Black High Heels/NLY Trend White High Heels/NLY Trend Orange Peplum T-shirt/River Island Leopard Skirt/Notion 1.3 Blue Printed Dress/Vero Moda Floweral Dress with Gold Belt/Little Mistresses Floweral Print Dress/Rare London Chunky Heel Shoes/NLY Trend

Denne uge skal jeg have internationalt projekt uge, hvilket betyder at der skal skrives projekt sammen med skolens internationale elever. Personligt havde jeg virkelig frygtet denne uge, da jeg var bange for at vi ikke kunne blive enige eller at alle i gruppen måske ikke ville deltage på lige vilkår, som alle os andre. Men det er bare gået totalt glat og vi er stort set færdige idag, så jeg kan holde fri resten af ugen. Så jeg kan blive klar til Kina næste torsdag, så jeg har masser af tid til at få ordnet nogle praktiske ting inden jeg skal afsted. Men... der er også været lidt tid til at se kigge diverse webshops igennem for lækre ting, men jeg må lige tage en slapper inden jeg smutter til Kina. 
Love Line,

TRANSLATION

This week I've been doing a international project at
 school, which I've not been looking forward to, because I was afraid that we couldn't commentate or that people wouldn't make their part. I'm surprised that it went that well, we're almost finish which means that I can have the rest of the week off. Now I can get ready for my trip to China next Thursday and get some more particle stuff done before I leave. There has also been some time to check out the webshops thought for some great stuff, but I need to stop shopping before I leave to China.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar