fredag den 14. marts 2014

Anmeldelse af E.L.F. HD Blush Superstar



Endnu en E.L.F. anmeldelse, denne gang er det en af deres crem HD blush i farven Superstar.  

 Farven
Farven Superstar er en lyserød koral farvet blush med shimmer i. En flot forårs og sommer farve. 

Konsistensen
Da det er en crem blush, er det selvfølgelig cremet i konsistensen, men synes den er meget tyk i forhold til andre cremede produkter, som jeg tidligere har prøvet. 

Pigmenteringen
Pigmenteringen er meget høj, efter min mening er den alt for høj, fordi farven bliver meget hurtig for fremtrædende i forhold til min smag. Blushen kommer for hurtigt til at se for "malet" ud på ansigtet, og jeg er personligt mere til det naturlige look. 

Holdbarheden
Den er så creamet i konsistensen er det nærmest klæber sig fast til kinderne, derfor er holdbarheden virkelig god. Creamblusher holder generelt bedre end dem i pudderformer, da de blendes ind i huden. 

Påføring
Da blushen er meget creamet er det bedre at påføre den med fingerne, så er det nemmere at styre produktet. Pas på med ikke at få for meget på ad gangen, fordi produktet virklig er pigmenteret. Derudover skal man være hurtige på fingerne, da produktet hurtigt sætter sig på huden. 

Emballagen
Det er faktisk en af de bedre fra E.L.F., da det er med en lille pumpe, som er let at bruge. Der er et tilhørende låg med til for at beskytte pumpen, det kan man dog ikke se på billederne. 

Prisen
Prisen er ca. 40 kr., som faktisk ligger mere i den højere ende i forhold til nogle af deres andre produkter. Produktet kan købes lige her

Genkøb?
Nej helt bestemt ikke, det er et alt for besværligt produkt at arbejde med for mig. Jeg holder mig til mine pudder blushes, som er lette at arbejde med og få til at se naturlige ud. Men det skal lige siges, at de skal få for holdbarheden, den er virkelig god. 

★★☆☆

Love Line,

TRANSLATION

A HD cream blush from E.L.F., but I'm not impressed, because it's to hard too work with. So it's not a product for me. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar