søndag den 16. marts 2014

New In - SALE Brown Boots from Shoegar




Ups... I did it again, jeg kom til at købe disse støvler, selvom jeg havde besluttet mig for at marts måned måtte jeg kun købe rejse relaterede ting, men det kom så ikke til at ske. Jeg var i centeret med min mor i går (ja, der begik jeg min største fejl, men jeg manglede nogle ting til min tur til Kina), og hun skulle kigge efter nogle sko, som åbenbart ikke eksistere, så vi skulle da kigge på sko. Da så jeg disse lækre støvler, som var sat ned til bare 250 kr. måtte jeg slå til, det var jo halv pris! Til mit forsvar manglede jeg nogle brune støvler til min samling, og de så bare lige ud, som de skulle efter mit hoved, derfor var der ingen tvivl, de skulle hjem at bo i mit skab.

Love Line,


TRANSLATION

Opps... I did it again, I bought a pair of boots, even thought I promised myself not to buy any thing before I went to China, expect from traveling stuff. Yesterday I went into the mall with my mother (yes, this is the first part where I made a mistake), she was looking for shoes, there properly does not exist, but then I saw these amazing boots on sale 50 % off, and I needed some brown boots in my collection, so I just needed to have them!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar