onsdag den 26. marts 2014

Anmeldelse af E.L.F. Eyebrow Kit Medium



Denne gang er det et eye brow kit fra E.L.F. som jeg har kaste mig ud i at prøve. 

Forventninger
Det er faktisk mit første eye brow produkt, som jeg prøver, derfor ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal forvente. Men jeg må indrømme at det bliver lidt skuffet over, hvor besværligt det var at lave brynene ens så det ikke ser "malet" ud. 

Farve
Desværre har jeg fået fat i en for mørk farve efter min smag, så synes at det kommer til at se for mørkt ud og derfor for "malet" ud, hvis man ikke er utroligt påpasselig. 

Konsistens
Den mørkeste af farverne i paletten er cremet og skal definiere brynene, mens den lysere del skal være med til at sætte farven, hvilket har en pudderet konsistens. 

Holdbarhed
Pudderen påføres for at holde bedre på farven, det holder nemt en hel dag, uden de store problemer. 

Påføring
Først påføres den cremede mørkeste farve med evt. en tynd lille skrå pensel, hvor man i det aflange spidse stykke af brynet, bruger man pensel lodret, mens når man kommer længere ind mod midten er det nødvendigt at vende pensel lodret i stedet, da man skal lave små strøj med penselen, så det ligner hår fra selve brynet. 

Pris
Prisen er ca. 35 kr. og kan fås lige her, hvis det har interesse. 

Genkøb?
Umiddelbart nej, da jeg synes produktet er svært at få til at se naturligt ud, måske har jeg muligvis også fået fat i en for mørk farve, men vil prøve nogle flere bryn produkter for at finde frem til den rette løsning.

★★★ ☆☆

Love Line,

TRANSLATION

A okay brow product, but not a product for me, because I think that it's to hard to work with to get a natural look. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar