tirsdag den 25. marts 2014

Anmeldelse af Aussie Volume Shampoo & Balsam


Det er ved at været noget tid siden efterhånden købte denne volume serie fra Aussie, men tænkte at det snart måtte være tid til at høre min mening omkring mine erfaringer med produkterne. 

Hårtype
Jeg har medium tykt hår, vil jeg nok kalde det, da det ikke er super tyndt, men heller ikke specielt tykt. Derudover er mit hår farvet ombre i spidserne (se det lige her), så spiderne er mere tørre og slidte i det i forhold til resten af mit hår. 

Forventninger/forhåbninger
Jeg håbede lidt på at få noget volume til mit hår, da det er meget fladt og kedeligt efter mig smag, derfor tænkte jeg, at jeg måske skulle genoverveje min shampoo og balsam. Derfor købte jeg dette sæt i håb om at få lidt mere volume. 

Konsistens
Er bare som en almindelig konsistens som shampoo og balsam.

Duft
Den har en dejlig, sød og olieagtigt duft. Det er en meget speciel olie duft, som jeg ikke har mødt før, så den er lidt svær at forklare, men den dufter godt. 

Effekt
Desværre havde shampoo og balsamen ikke den store volume effekt på mit hår, som jeg havde håbet på, men det er nok fordi mit hår ikke er fint, som produktet faktisk er beregnet til. Derudover synes jeg, at balsamen ikke havde den store virkning, da det hår kunne være svært at rede ud, og det burde det ikke. 

Påføring
Først vaskes håret med shampoo for at rense håret for skidt, efterfølgende vasker jeg det endnu engang for at få de plejende ingredienser ud af produkt og i håret. Til sidst slutter jeg af med balsamen, som jeg lader siddende noget tid inden jeg vasker det ud igen. 

Pris
Jeg købte dem i Matas, men kunne ikke lige finde dem online. Men de kostede omkring 120 kr. pr. flaske. 

Genkøb?
Nej, jeg vil nok ikke købe dette produkt igen, da det ikke passer til min hårtype.

★★★ ☆☆

Love Line,

TRANSLATION

A okay shampoo, but does not give volume to my hair, because I do not have fine hair. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar