torsdag den 6. marts 2014

Anmeldelse af E.L.F. Exfoliator



Det er ved at være noget tid siden, at jeg bestilte en pakke fra E.L.F. med en masse lækre ting i. Lip Exfoliatoreren er det første produkt, som jeg prøvede. Resten af produkterne vil der komme anmeldelser af i løbet af de kommende uger. 

Forventinger
Mine forventninger var ret høje, da anmeldelserne af produktet var ret gode. Stadig taget i betragtning af at produktet er utroligt billigt.

Konsistens
Er ret hård eller meget grov i det, som gør at den kan være lidt hård imod læberne. 

Virkning
Da den er ret hård i konsistensen, skal man passe på ikke at exfoliere alt for meget, fordi det kan få læberne til at skalle af i flager, som ikke er det kønneste syn. 

Påføring
Da den er formet som en læbestift er den utroligt let at smørre på læberne istedet for f.eks. en lille bøtte. 

Emballage
Den er som tidligere sagt er emballagen ligesom en læbestift, men en utrolig billig indpakning, som virker plastik agtigt. Samtidig med at den er utroligt firkantet og ligger ikke særlig godt i hånden.

Pris
Prisen ligger ca. på 35 kr. og kan købes lige her. Men vent indtil der kommer en rabatkode, da de ofte har rabatkode på både 30-50 % rabat. 

Genkøb?
Nu hvor den er så billig, kunne jeg godt finde på det at købe den, men synes at den er er lidt for grov eller hård for min smag.

★★★ ☆☆


Love Line,

TRANSLATION

A cheap lip scrub there is a bit hard in the consistency, so you have to be careful, but an all in all great product.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar