fredag den 7. marts 2014

06032014






Blazer/H&M Top/ASOS Jeans/Dr. Denim Necklace/H&M Nail Polish/OPI LIVE.LOVE.CARNAVAL Shoes/Nike

århh.. det er fredag i dag, hvor er det bare fantastisk med weekend. Lige om lidt skal jeg ses med min bedste veninde efter at hun er kommet hjem fra Canada, som jeg glæder mig utroligt meget til, det er altid hyggeligt at tilbringe tid med hende. Ellers skal der købes ind til Kina turen, selvom der er stadig er under 2 uger til, så glæder jeg mig bare utroligt meget til turen. Men det er stadig utroligt træls, at vi endnu ikke har fået et færdigt program for, hvad vi skal se på turen grr... Ha' en dejligt weekend alle sammen.

Love Line,

TRANSLATION

It's Friday and it's amazing with weekend. In about a minute my girlfriend is coming after she has been in Canada which I'm really looking forward to, because it's always cosy together with her. Otherwise I'm repairing my self for my trip to China event thought there still is under 2 weeks until I'm going and we haven't had any plan for what we're going to see which is pretty annoying. Have a lovely weekend everybody. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar