onsdag den 12. februar 2014

New in H&M Bag, Statement Necklace & Hat





Bag/H&M Statement Necklace/H&M Hat/H&M

Jeg ville lige viser jer de ting, som jeg kom til at købe i H&M for lidt tid siden. Jeg smuttede i H&M en dag inden jeg skulle på arbejde, fordi jeg havde fri kl. 14.50 fra skole og skulle møde kl. 16, så jeg havde lidt tid at slå ihjel, som skulle bruges til et eller andet og det blev shopping. Hvilket er det værste ved at arbejde i et center, man bliver kontant draget og ikke mindst fristet til at shoppe. Men jeg endte med at komme hjem med disse tre ting. Jeg havde længe sukket efter denne hat, da jeg så den for første gang i H&M, men der var kun i en str. large tilbage og så sort et hoved har jeg alligevel ikke (jeg havde de næst mindste hue mål på handelsskolen i min klasse). Så da jeg så, at den var kommet tilbage, måtte jeg købe den selvom mediumen stadig var lidt for stor, går det nok. Derudover fandt jeg denne smukke halskæde med perler, som er utroligt oppe i tiden og er virkelig populær på catwalkene rundt omkring til de forskellige fashions weeks. Sidst men ikke mindst er der ryksækken, som jeg har ledt efter længe, da jeg virkelig mangler en taske, når jeg skal ud at rejse til i foråret både til Kina og England, (som I nok skal hører meget meget mere om), og da jeg så denne her, tænkte jeg bare, at den var perfekt til formålet, fordi den var rimelig stor, så der kunne være en del i den. Samtidig med at den under "flappen" kan den snørres sammen med snorer, hvor man så kan putte snorrerne ned i tasken efterfølgende, føler jeg at det virke mere tyveri sikkert.

Love Line,

TRANSLATION

The other day I went to H&M before work and this is what I got with me home. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar