torsdag den 20. februar 2014

New Ear Picerings


Det er ved at være noget tid siden efter hånden nu, hvor jeg postede lidt inspiration til flere huller i ørerne, hvor jeg kraftigt overvejet at få dem lavet. I kan se inspirationen lige her. Kort tid efter fik jeg det faktisk lavet flere huller i ørerne, men har helt glemt alt om at vise resultatet til jer. Jeg havde i forvejen de tre nedereste huller, hvor jeg nu har tilføjet de to øvereste par, dog kun i det ene ører. Jeg fik lavet dem i Mensel i Kolding Storcenter for 300 kr. i alt, hvor jeg fik dem skudt i, da jeg ikke er så stor fan af at skulle få dem piceret i, som jeg heldigvis også kunne undgå. Jeg var faktisk lidt bange for at almindelige guldsmede ikke kunne klare det, men det kunne de sagtens, heldigvis.  

Love Line,

TRANSLATION

It has been some time since I posted some inspiration for ear picerings. You can see the post here, to get inspiration. A short time after the post I got two picerings on the top of my ear, I all ready had the three in the bottom of both my ears.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar