onsdag den 19. februar 2014

New Blogging Equipment: Canon EOS 100D


Min gamle kamera er sendt til reparation, så jeg besluttede mig for at "fejre" det med at købe et nyt. Jeg havde i længere tid gået og leget med tanken om at købe en ny linse til mit gamle kamera, men i stedet valgte jeg at købe et nyt i stedet for. Grunden til at jeg netop valgte dette kamera er:

Kameraet skulle være af høj kvalitet

Lav støj kvalitet

Kompakt spejfleks kamera (tidligere havde jeg et system kamera)

Full HD-video (håber at at lave flere videoer til jer i fremtiden)

Hurtigt at bruge med optisk søger og hurtigt reagerede kontrolfunktioner

Brugervenlig

Touchsreen

Disse er blot nogle af de funktioner, som kamera har, men de vigtigste for mit brug. Læs meget mere om det her. Det som var det helt store udslag for mig, om at skulle købe et nyt kamera var nok, at det var Canon, som jeg stort set altid har haft. Derudover har kameraet har også vundet en EISA Award pris, som best product 2013-2014. Men også en anden vigtigt faktor, er at det er verdens mindste spejlfleks kamera, og at det faktisk føles endnu mindre end det gamle jeg havde, nemlig Canon EOS M 18-55 mm. jeg havde. Det bliver nu meget lettere at få med mig rundt, men allerede nu har jeg oplevet den helt store forskel efter kun at have taget billeder med det få gange. Autofokus er virkelig godt, hver gang man drejer på linsen ændre den fokuser med det samme, så det står helt skarpt. Ud fra de erfaringen, som jeg allerede har gjort mig, er jeg meget imponeret over hvor godt det er efter kun at have brugt det meget lidt. 

Love Line,

TRANSLATION

Eraliere I told you that I've bought a new camera, because my old one is getting in for a reparation.  I'd for some time considered a new lince, but instead I bought a new camera. The mean reasons why I bought this camera is that it's Canon and I have always had Canon cameras which also means it's good quality. The camera has a low noise level, is compact, can record HD videos, user friendly and has a touchscreen. I think that I'll be very happy with my buy. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar