torsdag den 6. februar 2014

Lately Cravings from Nelly

Nelly Collage

1/2 Sleeve Peplum/River Island White and Mint Jacket/River Island Black Top/Glamorous Coral Top/NLY Trend Blue Top/NLY Trend Long Sleeve Dress/Vero Moda Black Statement Necklace/Pieces Printed Pants/Vero Moda Pink Jacket/River Island Gray Leopard Heels/Friis & Company Floffy Pink Sweater/Sisters Point Blue Statement Dress/NLY Accessories Black Skirt/Notion 1.3 Green Yellow Bikini/River Island 

Her er lidt af, hvad jeg for tiden går og drømmer om fra Nelly. Jeg har faktisk ikke handle hos Nelly over en længere periode, da deres produkter ikke har tiltalt mig, men de er kommet stærkt igen. Disse er blandt nogle er mine favoritter fra deres side, og som I tydeligvis kan se længes jeg efter forår og sommer, da de fleste er sommer/forår items. Ser virkelig frem til at varmen kommer igen.

Love Line,

TRANSLATION

Here is some of what I lately crave from Nelly. I've actually not shop at Nelly for some time, now because there products have not apparel to me, but they have won back my hart. These are some of my favorites from their site, as you can see are most of the items spring or summer items and I really are looking forward to the weather getting more warm again. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar