fredag den 7. februar 2014

New In Ray Ban Glasses



Mange af jer ved nok ikke at jeg til dagligt bruger kontaktinser, men jeg fandt ud af i starten af januar måned at min styrke var gået op og at jeg faktisk næsten ikke kunne se noget samtidig med at jeg fik en voldsom hovedpine hver gang jeg var på arbejde, da mine øjne skulle koncentere sig så meget. Derfor måtte jeg ud og få tjekket min styrke og få bestilt nogle nye linser prøvet og bestilt hjem efter min nye styrke. Derudover skulle mine gamle og utroligt umoderne briller også skiftes ud, så jeg måtte da lige have nogle nye briller, det fik jeg og resultatet var disse her. 
Hvis nogle kunne være interesseret i Ray Ban stellet, har jeg fundet et lignede Ray Ban Stel lige her, da jeg er i tvivl om hvad modellen præcist hedder, da Synoptik ikke oplyste mig omkring det faktiske navn på brillen. Stellet jeg har fundet koster kun 603,95 kr. Ved brug af koden: STUDIEKLAR får du 5 % i rabat, så de kun bliver ca. 574 kr. hvilket jo er et kup. Derudover har de andre lækre brille stel, men de har også designer solbriller, som er utroligt billige. Jeg har købt mine Ray Ban solbriller der, som I kan se lige her

Love Line,

TRANSLATION

As many of you might didn't know that I use contacts daily, but I could not see as great as I use to. Therefore I needed to get new contacts and at the same time I ordered some new glasses, because the old ones needed to get changed because they are so old fashioned and just ugly.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar