mandag den 13. januar 2014

Jewellery Organizer




Jeg tænkte, at I måske ville se, hvordan jeg opbevarer nogle af mine smykker. Det var faktisk min veninde, som gav mig ideen til disse runde cylinder formede opbevaring til mine ringe, da jeg synes det var en super god måde at holde styr på de forskellige ringe, som jeg har, men som I kan se har jeg også delt den op efter farve, da man kan blive ved med at sætte flere ind i mellem hinanden, og på den måde forhøje "tårnet" af ringe alt efter, hvor mange man har. Samme sted fandt jeg også de flade bokse, hvor jeg har mine smykkesæt samlet, dog er der ikke så meget plads i rummene, så det er kun få sæt der er plads til. Det hele er fra Tigeren, og jeg mener de enkelte dele koster 10 kr. stk., så det er også til at betale sig fra. 

Love Line,

TRANSLATION

I though that I would show you how I storage some of my jewelry. I got the idea from my girlfriend. I've organize the jewelry after colors. I also got these squared boxes for sets of jewelry the same place as the others. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar