tirsdag den 14. januar 2014

Anmeldelse af L'Oreal Paris Super Liner Perfect Slim



Jeg havde længe gerne villet prøve denne flydende eyeliner fra L'Oreal, så da der var 40 % rabat hos Matas kort efter jul, og jeg havde gavekort liggende, så jeg slog til. 

Forventninger
Da jeg havde hørt om den fra forskellige blogs og andre steder, så jeg besluttede mig for at købe den. 

Farve 
Farven er sort på eyelineren, men den er ikke altid 100 % dækkende så det kan sagtens være at man skal over den et ekstra gang, men det gør bestemt ikke noget, da det kan være at man alligevel skal rette den til for at få det look, som man ønsker. 

Konsistensen
Det er en flydende eyeliner, og efter min mening har den den helt perfekte konsistens, da den ikke er for flydende og render ud (selvom det ser sådan ud på billedet), samtidig med at den ikke er fast, så den glider bare lige på. 

Børsten
Børsten er en lang og forholdvist hård børste, som ender ud i en spids, som I også kan se på billedet. Børsten kan lave forskellige tykkelser, som man også kan se på billedet, for at lave forskellige looks. Det gode ved børsten er, at den er fleksibel, så den er nem at arbejde med. 

Holdbarheden
Holdbarheden på produktet er ret godt, den kan sagtens holde en hel dagen, uden at den mangler skyggen af opfriskning. 

Vandfast
Den er desværre ikke vandfast, som vil gøre produktet ekstra holdbart, men den vil sikkert kunne holde en lille tur i regnvejr. 

Påføring
Den er utroligt RANSlet at bruge, den glider bare over øjenlåget. Den er også let at rette, hvis det ikke lige ser ud, som den skal. Det er virkelig den letteste flydende eyeliner, jeg nogensinde har prøvet. 

Pris
Den ligger i den billige ende af prisklassen, så den er helt klart vær at prøve den. Specielt da det er den bedste flydende eyeliner jeg nogenside har prøvet. 

Hvor kan den købes?
Den kan købes i Matas til 90 kr. lige her, den kan også fås lidt billigere i England bla. på Lookfantastic.com lige her til ca. 60 kr., hvor der altid er fri fragt samtidig med at der lige nu er en rabatkode, som giver rabat hvis man bestiller lidt mere: Køb for £50 og få £6 i rabat med koden TREAT6, køb for £60 og få £8 i rabat med med koden TREAT8 eller køb for £75 og få £10 i rabat med koden TREAT10. 
★★★★


Love Line,

TRANSLATION

The best eyeliner I've every tried, because it's easy to apply on when you use it. A define must-have if you ask me. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar