søndag den 12. januar 2014

Anmeldelse af Turbie Twist



I har sikkert alle sammen set den efterhånden irriterende reklame for Turbie Twist, men jeg bliver nød til at sige, at de er noget så fantastiske. Min mor fik dem faktisk i julegave, men jeg har overtaget dem stille og roligt hen ad vejen.

Det er et superabsorberende håndklæde i microfibre til håret, som gør at håret tørrer hurtigere, og dermed behøver man ikke at føntørre sit hår lige så meget som før, da kan være utroligt hårdt ved håret i længden. Derudover har håndklædet en unik pasform, som er med til at sikre at håndklædet bliver på sin plads, hvilket gør at det er godt til f.eks. hårkur, da det holder håret på plads så det ikke slasker ned i ansigtet.

Det kan helt klar anbefaldes, jeg har selv efterfølgende været ude at købe en pakke og flere af mine veninde roser det også til skyerne. 


Love Line,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar