lørdag den 11. januar 2014

New In: MANGO Sale





Leather Jacket/Mango Trousers/Mango Necklace/Mango

Den anden dag viste jeg jer på instagram (@linesfashionandbeautyworld), at jeg havde modtaget en pakke fra Mango med nogle items fra deres udsalg. Jeg har længe gerne ville have en læder jakke, da jeg virkelig har manglet sådan en i min gardarobe, da den passer til alt både sommer og vinter. Derudover har jeg længe gerne ville have endnu et par afslapning/stof bukser (det andet par kan ses lige her), da de er så utroligt rare at have på, samtidig med at de giver liv til outfittet. Sidst men ikke mindst denne virkelig smukke halskæde, som jeg har kigget på længe. Den passer til lidt af hvert, da både er guld, sølv og sort og har noget kant. 

Love Line,

TRANSLATION

The other day I showed you on Instagram (@linesfashionandbeauty), where I've received a packet from Mango with some items there was on sale. I'd for a long time wanted a nice leather jacket in my wardrobe, because it fits for summer and winter. Otherwise I'd for a long time wanted another pear of trousers to relax in (the other pear is right here), because they are so nice to relaxing to wear, but these also gives life to any outfit. Last but not least I got this really pretty necklace, as I'h been looking at for some time now and it fits almost everything because it's gold, silver and black and it has an edge.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar