onsdag den 25. december 2013

Status på Juleaften



Så blev det 1. Juledag efter en dejligt og stille og rolig juleaften i godt selskab. Her er så det meste af min høst fra juleaftenen det er en god blanding af tøj, skønhed og flytte hjemmefra sager, så jeg er ganske tilfreds med det jeg har fået. Men I skal nok komme til at se mere til flere af tingene det er jeg helt sikker på. Håber også at I har fået nogle gode gaver. Der har været lidt stille på bloggen her på det sidste, da min kæreste er kommet hjem og vi har haft travlt med at se og besøge diverse familiemedlemmer, men idag skal der bare slappes af og skabes appetit til imorgen, hvor den står på julefrokost. Lidt sent men god jul til alle (men bedre sent end aldrig), håber I nyder den lige så meget som mig. 

Love Line,

TRANSLATION

Now it's the Christmas Day after a nice, lovely and quite evening with my family. Here is what I got from Santa and the others, it's both beauty, fashion and kitchen stuff, so I can be ready to leave the nest. I pretty satisfied with what I got. You will be seeing more of some of the items later on, I'm sure. I Hope that all of you have got nice presents too. There has been quite at the blog lately because my boyfriend just got home and we had been visiting some family, but today it's just relaxing and getting my appetite back for tomorrow where there is another Christmas Dinner. A late Merry Christmas to you all (better late than never), I hope that you are enjoying it as much as me.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar