fredag den 27. december 2013

Anmeldelse af E.L.F. Long-Lasting Lustrous Eyeshadow Soiree & Gala




Efter jeg har prøvet deres mineral blush, som jeg har anmeldt lige her, er jeg virkelig blevet hook på deres produkter især fordi de er så billige, at den næsten ikke kan svarer sig at lade vær med at købe dem. 

Forventninger
Mine forventningerne var ikke så store, da jeg endnu ikke har prøvet så mange produkter fra E.L.F endnu, men det skal helt sikkert nok komme. 

Farverne
Soiree er den lysebrune med lidt rosa i den, virkelig flot farve til et naturligt look med et pift. Men Gala er den mere mørkebrune af de to med et strejf af lilla. De to farver komplementere hinanden utroligt godt, som man også kan se på billedet (Soiree omkring krogen af øjet tættest på næsen, mens Gala er ved den yderste del af øjet længst væk fra næsen. 

Pigmenteringen
Begge farver er høj pigmenteret med meget glimmer i sig. 

Konsistensen
Konsistensen er meget cremet, jeg blev ret overrasket da jeg proppede en pensel ned i øjenskyggen første gang. 

Holdbarheden
Den er jeg virkelig skuffet over, da den klumper meget sammen efter et stykke tid. Da det er meningen at de skal være lang-tidsholdbarere synes jeg, at det er utroligt skuffende, men det kan godt lade sig gøre at få det til at holde, hvis man bruger en pudder under, der kan den endda holde i lang tid. Men hvis man bruger en øjenskygge primer som f.eks. Urban Decays, så klasker det også sammen. 

Påføring
Her er det vigtigt hvis øjenskyggen skal holde at man påfører pudder først, og påfører øjenskyggen med en fast tæt pensel er det lettelse. 

Brug
Den kan både bruges til hverdag, da den er rimelig neutral i farven,  og man kan nedtone farven efter behov. Den kan også bruges til fest, da den er høj pigmenteret og der er meget perlemor i den, så er det bare med at give den noget gas. 

Emballagen
Øjenskyggerne kan fås i en lille gennemsigtig glas agtig bøtte med sort skruelåg, hvilket fungere udemærket, dog kan man godt blive overrasket over hvor lidt der er i, da glasbøtte har en meget bred kant. Desværre må jeg også sige, at indholdet er begrænset, og jeg synes at man skal bruge rimeligt meget af produktet før det får den helt rigtige farve. 

Prisen
Heldigvis er produkterne i den lave pris klasse, så det kan anbefales hvis man skal bruge dem til et bestemt look. Begge farver koster ca. 35 kr. stk. 

Hvor kan den købes?
Deres produkter kan købes få steder i udvalgte butikker, derudover kan det fås på deres engelsk webshop lige her

★★

Love Line,

TRANSLATION

I'm a bit disappointed about this eyeshadow, because you need to use a power underneath the eyeshadow if you want it to last all day. Otherwise there is not that much in each product and you have to use a lot to get the color right. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar