søndag den 22. december 2013

Anmeldelse af E.L.F. Mineral Blush Joy



Jeg har længe gerne ville prøve nogle af E.L.F's produkter, da de var så utroligt billige og udvalget er virkeligt lækkert, for hvem ville ikke gerne betale under halvdelen for make-up produkter i forhold til hvad man er vant til, men jeg var lidt skeptisk overfor kvaliteten af produkterne, da de var så billige. Jeg blev positivt overrasket.

Farven
Farven på blussen er en flot pink farve kaldet Joy, som måske er lidt mere sommerlig end den er velegnet til vinter. Da farven er meget frisk i udtrykket, men den kan også sagtens bruges til vinterperioden også for at give make-uppen et frisk strejf. 

Pigemteringen
Pigementeringen er rimelig høj, så man skal passe på ikke  at komme for meget på, så man kommer til at ligne en pink pudderkvast. 

Konsistensen
Konsistensen er en løs blush, så man skal passe på ikke at komme for meget på penslen, så det drysser ud over det hele. 

Påføring
Da det er en løs pudder, som nemt kan drysse er det en god ide at lægge blushen ud på håndryggen først f.eks. med Blushing, Bronzing og Blending Brush også fra E.L.F., da børsten ikke er så stor kan det være en fordel, da man ellers godt kan komme til at bruge for meget og ligne en pudderkvast. Ellers er det bare at tage blushen fra håndryggen og påfører på æblekinden og træk den op. Men det kræver lidt øvelse med den løse pudder, havde selv start vanskeligheder. 

Holdbarheden
Holdbarheden er nok den jeg er mest overrasket over, da den kan holde det meste af en dag. Ved slutningen af dagen kan det være en god ide at opfriske den eller hvis man har været en tur på cyklen i regnvejr. 

Emballagen
Først havde jeg lyst til at kaste den i havnen, fordi jeg simpelthen ikke kunne løftet låget ned til selve blushen, da jeg frygtede at se min nyindøkøbte blush kigger overalt på badeværelset. Men jeg fik den op til sidst og smed den af helvede til, fordi jeg synes ikke den rigtig var nødvendig, når der var en skrue lå på også, den har heller ikke drysset ned i min make-up pung endnu, så krydser finger for at den ikke er nødvendig. 

Prisen
Prisen er ca. 45 kr., hvilket er utroligt billigt for en blush, men ofte har de også rabatkoder på deres danske beauty blog, som gør deres produkter til både 40 % og 50 % billigere. Men den kan fås lige her

Genkøb?
Ja, 100 % synes den er super god til prisen, du får utroligt meget for dine penge, især hvis du får fingerne i en af de fantastiske rabatkoder, som de kører med. Desværre er den ikke drøj i brug og kan hurtigt blive brugt op, hvis man kommer til at drysse for meget med blushen. 

★★★★

Love Line,

TRANSLATION

If you want a cheap blush, that has a fresh pink color and can last almost the hole day. I just have one advise for you, buy it! It's worth it. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar