torsdag den 19. december 2013

14122013








Jacket/H&M Skirt/H&M Top/H&M  Necklace/Pieces Shoes/Deichmann Rings/Pilgrim

Efter jeg har haft både nederdelen og jakken i noget tid efterhånden blev det tiden til at bruge dem sammen, som et macthende sæt. Jeg troede faktisk, at jeg ville synes, at det blev for meget sammen, men da jeg fik det på, så det ganske godt ud. Fremover bliver det mit go to sæt, hvis jeg har tøjkrise, det er helt 100 %. Lige for tiden nyder jeg bare juleferien med at få ordnet nogle praktiske ting og sager inden jeg skal i skole i det nye år, som først bliver d. 13. januar! Så jeg skal nok nå at få kede mig imellem tiden, når jeg kommet til at få hjemme i en måned. Nu ser jeg bare frem til at tilbringe julen med min familie. 

Love Line,

TRANSLATION

After I have had this set for some time now, but I have never used it together before now, because I though it would look too machtie machtie, but it look pretty great. In the future it would be my go to look if I have a clothes crisis. Otherwise I'm just enjoying my holiday break with getting some particle stuff done before I start school again at the 13th January, I would properly get borred by the end of the holiday. Now I'm just look forward to spend Christmas with my family.   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar