torsdag den 7. november 2013

Anmeldelse af Maybelline Big Eyes Eyeshadow






Endnu et Big Eyes produkt fra Maybelline, tidligere har jeg anmeldt mascaraen som I ser på ovenstående billede lige her

Forvenintger
Mine forventninger til øjenskyggerne er lige præcis som mascaraen, nemlig at jeg ikke har de store forventninger, men jeg blev endnu engang positivt overrasket.

Farve
Farverne er super flotte og jeg har virkelig tit brugt dem efter jeg har købt øjenskyggerne med forskellige kombinationer. Jeg er specielt vild med kombinationen af den rosa og blå farve, som bare er perfekt kombination i mine øjne. Den hvide perlemor, som passer perfekt til at lægge i øjenkrogen, da den har til formål at åbne øjnet endnu mere. Alle farverne er højt pigmenteret, så de træder let igennem, hvis de ikke bliver blendet rigtigt. 

Konsistensen
Øjenskyggerne har en cremet form, som gør at de let glider på øjenlåget og derfor utroligt nemme at arbejde med og blende ind i hinanden. 

Holdbarheden
Holdbarheden er jeg utroligt overrasket over, da jeg ikke havde regnet med at den ville være specielt god, men det er den helt bestemt. Da den sagtens kan holde en hel dag, dog med brug af en øjenskygge primer. 

Emballage
Til gengæld skuffer emballagen, da den føles utroligt plastisk agtigt og skrøbelig. Men derimod er det brugbart med en mini brugsanvisning som er placeret på bagsiden, som er en bonus. 

Prisen
Prisen er super god kun 90 kr., og kan fås lige her.

Genkøb?
Ja helt sikkert, da jeg er blevet så utroligt vildt med farvekombinationen og holdbarheden er bare i top. Hvad mere kan man forvente?
Love Line,

TRANSLATION

If you want a beautiful color combination, there just is perfect for the big eyes look this is just the product for you, because it has a great durability and is highly pigmented. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar