onsdag den 6. november 2013

Anmeldelse af Maybellin Big Eyes Mascara





I denne sæson handler det om store dårdyr øjne, så nu større nu bedre er det. Hvis du er med på dette look denne sæson eller bare gerne vil have en mascara, som giver noget fylde.  

Forventninger
Jeg havde set den rundt omkring på forskellige blogs, hvor jeg blev interesseret i den i første omgang. Jeg faldt over den, da den både har en specielt lavet børste til de øverste og nederste vipper. Men mine forventninger var ikke specielt høje, da jeg normalt ikke plejer at bruge Maybelline, det er faktisk flere år siden, jeg sidst har prøvet den. Men jeg er klart blevet positivt overrasket.

Børsten
Det bedste ved denne Mascara er at der er to ender, den ene til de øverste vipper samt en mindre til de nederste vipper. 

Længde
Mascaraen giver god længde til vipper, specielt de nederste vipper, som ofte er forsømt hos mig i hvert fald. Men vigtigste af alt giver det længde helt ud til de mindste vipper i ydre og indre kanter.

Konsistensen
Konsistensen er hverken for tynd eller tyk, hvilket gør at den er let at arbejde med samtidig med at den ikke klumper sammen uanset, hvor mange lag man lægger på. Det gør at den er let at arbejde med og lægge på vipperne. 

Holdbarheden
Jeg synes at holdbarheden er god på Mascaraen, men jeg ville ikke lige tage en tur i regnvejr med den, da jeg er ret sikker på at du vil få pandaøjne. 

Emballagen
Emballagen er lækker, da den føles godt i hånden og derfor lettere at arbejde med. Derudover er jeg vildt med farverne, da de er ret dramtiske, som passer godt til indholdet. 

Prisen
Den står til 129 kr., som er i den billige ende af skalaen, så alle kan være med på "big eyes" looket. Den kan købes lige her til de interesserede.

Genkøb?
Ja, da den opfylde de krav, som jeg har til en mascara, samtidig med at den ligger i den billige ende. 

Love Line,

TRANSLATION

If you want a mascara there is perfect for "Big Eyes" I would recommend this, because it gives length, fill, it does not lump and it's easy to replay on both the upper lashes under lower lashes. The best of all is that it's cheap!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar