fredag den 8. november 2013

05112013






Sweater/H&M  Skirt/H&M  Shoes/Marco Tozzi

I dag står den på skole, arbejde og efterfulgt af tv-hygge herhjemme, hvor jeg alene hjemme, så det bliver dejligt nok med lidt fredagshygge i fred og ro med masser af fredags guf, mums... Denne uge har været stille og rolig, i går fik jeg shoppet lidt julegaver med min mor og regner stærkt med at få resten købt imorgen, så behøver jeg ikke tænke på det længere. Ellers stå den på Mortens aften ved min farmor og farfar plus nogle praktiske ting, som skal ordnes. Men satser da også på at hører lidt fra min kæreste og hans eventyr i Norge. God weekend, håber at I komme til at nyde den. 
Love Line,

TRANSLATION

Today I've spend my day with school, work and watching TV all by my self, because nobody is home, so it's time to enjoy the quietness as long as it will last. This week has also been quite, yesterday I went shopping for Christmas presents and I hope to be done with my Christmas shopping for this year tomorrow. Otherwise I would spend my weekend with my grand parents and hopefully I would hear from my boyfriend and his Norway adventure. Have a nice weekend, I hope that you're going to enjoy it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar