fredag den 22. november 2013

Anmeldelse af Bobby Brown Foundation Stick



Til dagligt bruger jeg en BB-cream fra MAC Cosmetics, som jeg tidligere har anmeldt lige her, for at udjævne diverse "skønhedsfejl". Mens formålet med denne foundation stick for det første er til at dække f.eks. bumser m.m., så de bliver endnu bedre dækket. Som I kan se er den allerede blevet godt brugt efterhånden. 

Forventninger
Jeg har aldrig før prøvet nogle produkter fra Bobbi Brown, men jeg havde læst omkring andre produkter fra Bobbi Brown. Så mine forventning var lidt blandet, men efter at have afprøvet produktet, er jeg godt tilfreds. 

Konsistens
Konsistensen er en smule tyk i det i forhold til, hvad jeg havde forventet af den. Men det gør også, at den er mere cremet i det,som gør at den også er let at smører ud, og derfor let at arbejde ind i huden. 

Holdbarheden 
Jeg synes holdbarheden er god, den kan sagtens holde en hel dag, hvis man selvfølgelig ikke piller i huden. Dog vil jeg lige bemærke, at hvis man lige som mig har en hud, som har tildens til hurtigt at blive fedtet eller tager en cykeltur om morgen, hvor der kommer en smule sved på panden, kommer huden til at skinne ved brug af produktet, og det kan glide af. 

Dækkeevne
Dækkeevnen er god, synes den dækker god, men stadig uden at det ser unaturligt ud, som er en utrolig vigtig faktor for mig. Men det er rigtigt vigtigt, at det er den helt rigtige farve, min er en Sand 02, som bruges for at opnå den optimale dækning. 

Pris
Prisen ligger i den høje ende af skalaen til 330 kr., og kan fås lige her, men jeg har brugt min stort set siden sommerferien, så det er ret drøj i brug. Men jeg vil dog anbefalde ikke at købe den, hvis du har fedtet hud, så er det bedre at købe et andet tilsvarende produkt, som gør huden mat.  


TRANSLATION

I bought this product to cover up "beauty mistakes" to add to my BB-cream from MAC Cosmetics, which I had wrote about right here. I think it's a great product, but not for oily skin because it makes the skin look shiny.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar