søndag den 24. november 2013

Inspiration til Julefrokoster

Perfect for Christmas Dinners

Sequiend Purple Dress/River Island  Black Maxi Dress/ASOS  Red Maxi Dress/ASOS  Blue Dress/TFNC  Cream Sequin Dress/River Island  Skater Dress/Lipsy  Black and Bordeaux dress/Lipsy  

Det var så den weekend den er gået alt for hurtigt, har slet ikke nået at nyde den, da jeg har arbejdet lige fra fredag til idag. Men pyt med det mine forældre har ikke været hjemme, så der har været lidt stille om aftenen, og min kære kæreste er stadigvæk i Norge, men kommer hjem fredag, som jeg glæder mig utroligt meget til! Men her er lidt inspiration til de kommende julefrokoster, jeg skal til min første her på fredag, så det er lige med at finde ud af, hvad der skal tages på. 

Love Line,

TRANSLATION

Now the weekend is over way to soon, but I've not had the time to enjoy it, because I've been working. Anyway my parents was not home, so it has been a bit quite in the evenings and my boyfriend is still in Norway, but he comes home Friday which I look forward to! There is some inspiration Christmas parties and dinners, I've my first Christmas party this Friday, so I've to find what I should wear.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar