mandag den 21. oktober 2013

New In: H&M from Cardigan and Sweaters and Leo Boots from Marco Tozzi











Red Sweater/H&M  White Sweater/H&M  Cream Cardigan/H&M  Leo Boots/Marco Tozzi

Her er mine køb denne efterårsferie, så jeg kan komme ind i efteråret og hen imod den kolde vintertid. Den røde sweater og cardiganen fra H&M nye tv-reklame og fald pladask for items med det samme, og de er mindst lige så lækre i virkeligheden, samtidig med at de var billige 150 kr. stykket. Der røg også en hvid pelset sweater, som er god at gemme og putte sig i. Derudover måtte jeg bare eje disse virkelig flotte leopard printet støvler, da jeg tidligere havde overveje at finde sådan et par, men havde smidt tanken lidt væk fra mig, da jeg syntes det er svært at finde det "perfekte" leopard print, hvilket disse var, og jeg sparede hele 100 kr. BONUS! I har allerde set stølverne her. Har du købt noget denne efterårsferie?
Love Line,

TRANSLATION

Here is my buy the break from school, so I'm ready for autumn and the cold winter time. This red sweater and the cardigan is from the newest H&M commercial, and I just needed to own these items then I saw them. I also found this amazing furry sweater, there is perfect to hide in. I also found these pretty leopard boots, I've before have considered a pear like these, but I've thorn the though away, because it's hard to find the perfect leopard print. Then I found these and just needed to own them. You have already seen the boots right here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar