søndag den 20. oktober 2013

17102013






Jacket/H&M  Fur/H&M  Jeans/Vero Moda  Shirt/Gina Tricot  Shoes/Zjoos Watch/Michael Kors  Ring/Pilgrim  Bracelet/&Otherstories Necklace/&Otherstories

Der har godt nok været meget at se til det sidste stykke tid, og nu hvor det er blevet søndag og den sidste dag i efterårsferien står den på fuldstændig afslapning efter en begivenhedsrig uge, en fredag med arbejde og efter arbejde klatring med min kæreste i mørke, hvilket var godt, da der var op til 15 meter ned nogle steder og jeg er højdeskræk, men han skulle jo lokke mig med. En lørdag med mere arbejde og tv-hygge om aftenen. Det skal lige siges at jeg er fuldstændig smadret i min krop efter i fredags! Jeg er kommet lidt bagud med outfitene, så dette her er fra i torsdag, hvor den stod på gåtur med min kæreste og deres hund Freja, som er min gæst på look of the day. Outfittet var ret simpelt, men der var kælt for detajlerne med mine nye støvler, som I får mere at se til senere hen, pelsvesten og rosegold smykkerne. God søndag alle sammen, nyd den!
Love Line,

TRANSLATION

There has been a lot lately, and now it's sunday and the last day of a breake from school. Today I just need to relax after a Friday with work and claimbling with my boyfriend afterwards. Saturday with more work and relaxing in front of the TV. Today my body just hurts everywhere after climbling Friday! I'm a bit behind with outfits, so this is from Thursday where I walked with my boyfriend and his dog Freja, she was a guest star in my photos. The look was pretty simple, but focus on the details with my new boots, the fur and the rosegold accessories. Have a great Sunday and enjoy it!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar