onsdag den 2. oktober 2013

MAC Matte Retro Collektion 2013 Autumn



MAC Retro Matte Dangerous


MAC Retro Matte All Fired Up


MAC Retro Matte Relentlessly Red


Glæder mig til at denne retro matte kollektion kommer ud på markedet. Kollektion indeholder meget farverige stærke rødelig og pinke farver, som mest er efter min smag, derfor er de ovenstående også mine personlige favoritter. Hvilket I måske allerede ved, hvis I har fulgt mig. Jeg synes at den matte finish er rigtig god til hverdag, da holdbarheden plejer at være god, når den er mere mat i farven. Men der er også nogle mere neutrale farver i kollektionen, hvis man er mere til det. Så må vi se, hvad der bliver råd til af lækkerier denne måned, skal nok opdatere jer, hurtigst muligt, hvis jeg er så heldig at få fingerne i nogle af produkterne. Til de interesserede så udkommer kollektionen i Danmark den 8.oktober til dem, som gerne vil kigge nærmere på den.  

TRANSLATION

I'm looking forward to this Retro Matte collection comes out on the market. The collection contains a very colorful and strong pink and red colors, there are just me taste. Therefore the above lipsticks are my favorites, which you proberly would know if you have been following me. I think that the mat finish is perfect for everyday and the validity is normally better with a mat finish. There are also some more neutral colors in the collection if you're not into the strong colors. So we must see what my wallet says, when the collection comes to Denmark, if I got my hands on some of the products.    















Ingen kommentarer:

Send en kommentar