tirsdag den 1. oktober 2013

Anmeldelse af L'Oreal Feria Wild Ombre 01





Endelig har jeg fået mit ombre look, som jeg kan mærke at jeg bliver rigtig glad for, specielt når det bliver krøllet, så det får noget struktur, og ikke er så glat i strukturen. Er blevet godt tilfreds med stukturen og overgangen i mit hår, dog er den nederste kant blevet en smule rødlig i den, da min tidligere var en mørk bundkant, men synes faktisk ikke at det gør noget, for så er der mere spil i håret. Men tilbage til selve hårfarven, så vil jeg først og fremmest sige, at jeg er skuffet over manualen, da den er utroligt svær at læse, da den står med hvid skrift på sort baggrund. Dernæst er det vigtigt, at man reder håret rigtigt godt igennem inden man påbegynder behandlingen, så det ikke filtre sig ind i børsten, som føler med til at påføre farven. Det første step er at blande blondingspulver, som skal klippes op og ikke rives, som jeg gjorde for, så er kommer der pulver ud over det hele. Det blandes sammen med blondingscremen, som rystes sammen til farven, som nu er klar til opføring. Det næste step er at påføre farven, men det er vigtigt at iføre sig handsker inden farven påføres, som min mor sagde virkelig var fantastiske, da de passede i størrelsen, og ikke hele tiden faldt af, som hun har oplevet ved mange andre hårfarvninger, som f.eks. denne fra Garnier. Derefter deles håret op i mindre dele for at opføre farven jævnt, jeg valgte at dele mit op ved at farve bundkanten først, da den skulle have længst trække tid, da den var mørkest. Så var det bare at komme igang med at rede det i, her anbefaler jeg igen at få en til at hjælpe dig med at påføre farven for at den bliver dækkende. Når farven er påført skal den trække, da min mor og jeg ca. brugte 35 min. på at påføre farven valgte jeg at skylde det øverst lag af med det samme efter det var påført. Bundenkanten fik dog lov at trække ca. 25 min. inden jeg vaskede det sidste ud, og til sidst gav det hårkuren og vaskede den ud, men da mit hår efter hårvasken var ret filtret, så valgte jeg med det samme at smide noget balsam i det, for at det er lettere at rede ud, som virkelig hjalp meget.Jeg føntørret det med det samme, fordi jeg skulle jo se resultatet med det samme, det var stadig ret tørt og lidt filtret i spidserne. Derfor puttede jeg noget nashi argan instant hydraing styling mask i det blonde nyfarvede hår, som virkelig hjælp rigtigt meget, jeg anmelder produktet senere til jer, så følg med på bloggen. Hårfarven kan fås lige her, i flere forskellige varianter, som giver forskellige looks alt efter hvilken hårfarve man i forvejen har.  

Love Line,

TRANSLATION

Finanlly I've had got my ombre look, which I think that I'm gonna be really happy for, specially when it's getting curled and some structure and not as smooth as it's on the pictures. I'm pretty happy with the result and the transition in my hair, but the bottom had some redness to it, because my hair before was darker than some of the other hair. I think that it does something  extra to my hair. Back to the hair coloring, first I want to say that I'm disappointed by the manual, because it's hard to read, because the white writting on black a background. Before you start it important that you comb the hair, so it wouldn't get cut in the brush, while you use the brush there is following with the coloring kit. The first step is to blend the blondings power, blondingscrem and shake it, so it can be ready to use. The next step is to apply the coloring, but it's important to use gloves, and as my mother said was these the best gloves that she ever had used, because they fitted in the size and therefore they don't fall off as she had tried before ex. with this one from Garnier. To added the color it would be a good idea to split the hair in smaller pants so the coloring can get even. I chose to split mine up in the lower layers, so the darkest part of the hair get the longest time, because it's the darkest. Now it's time to added in the color with the brush from the kit, and make sure that all the hair is covered. When the color is added you have to sit in for about 25-45 minutes, but because my mother and me use about 25 minutes to added in the color, we chose to wash off the color right away on the top layer. The lowest layer was on for like 25 minutes before I washed it the last part off. Now for the last step is to put the conditioner in and wash it out, but after I washed it out my hair got so tangled, so I chose to put some of my own conditioner to soften it up a bit. After I blow dryed my hair, because I of course wanted to see the result with the same, it became pretty dry and tangled in the ends. Therefore I added some nashi argan instant hydraing styling mask in the my newly colored hair, which really helped with the dry ends, that I'm gonna review for you later on, so follow the blog. You can get the hair color right here in different color for different looks after what color you already have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar