mandag den 30. september 2013

Stylediary September 2013






Her er nogle af de outfits som jeg havde på i løbet af september måned, hvor vi for alvor har afsluttet nogle af de sidste nogenlunde varme dage, er ved at tage sin ende. Nu hopper vi ind i en tid med striktrøjer, støvler og jakker. I denne måned har jeg startet på nyt studie for alvor, fået farvet mit hår, så er virkelig klar til en ny start på noget helt nyt, nu mangler jeg bare at flytte sammen med min kæreste, men der går stadig noget tid inden det vil ske endnu. Hvis du vil se nærmere på outfitene og hvor nogle af items er fra, kan du se dem her: 1, 2, 3, 4 og 5.

Love Line,

TRANSLATION  

Here is some of the outfits I had on in September, where we ended some of the last warm days that we had this year. Now it's time to jump into knitwear, boots and jackets. This month I've started on a new study, got my hair colored, so I'm ready to start on something new, now the only thing there is missing is moving in together with my boyfriend, but there will some time before that will happen. If you want to look closer to the outfits or see were some of the items is from, you can see it here: 1, 2, 3, 4 og 5






Ingen kommentarer:

Send en kommentar