torsdag den 3. oktober 2013

DKNY Satchel Bag Fall 2013



Upps.. kom lige til at klikke henne her hjem i går aftens, som jeg bare har måtte eje lige siden, jeg så DKNY's reklamekampagne med Cara Delevingne for dette efterår. Nu krydser jeg bare fingerne for at min Macbook kan være i tasken, så jeg kan tage den med mig i skole her til efteråret hver dag. Lige så snart jeg får fingerne i den skal I nok få et kig med. Hvis der er andre interesserede i tasken kan den fås lige her med 10 % rabat med koden RAB36KODER48, som gælder helt indtil 30. november. 
Love Line,

TRANSLATION

Upps.. I just order this bag yesterday, which I just needed to own after I saw this commercial campaign from DKNY with Cara Delevingne this fall. Now my fingers are crossed and I hope my Macbook can fit in the bag, so I can bring it to school everyday this fall. As soon as I got my hands on the bag, I would show it to you.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar