onsdag den 30. oktober 2013

A Pink Coat, I FINANLLY GOT IT!!





Jacket/ASOS

Det er bare en total optur dag idag, da den startede godt ud med at vågne op med min kæreste, vi havde dog lidt svært ved at komme ud af sengen, men vi kom afsted (det er med at nyde ham, inden han tager til Norge for at arbejde). Efterfulgt af studieprojekt hos en skolekammerat. Men det bedste var, da jeg kom hjem, fik jeg bestilt denne ovenud fantastiske rosa uld jakke, som jeg har ventet på skulle komme på lager ret længe nu! Jeg tror at, jeg fik bestilt den sidste der var tilbage indtil videre. Men hvis du virkelig er interesseret i jakken, så gem den og hold øje med om den kommer på tilbage på lager igen, det virkede i hvert fald for mig. Endnu en god nyhed er, at jeg fandt ud af, at pga. mange rigtigt mange tilmeldte til studieturen til Kina (hele 61!), så fik vi muligheden for at få en ekstra dag i Bejing! Glæder mig så meget til, at vi skal afsted. 
Love Line,

TRANSLATION

Today has just been a successful day for me, because it started by waking up beside my boyfriend, we had some trouble getting out of bed (I have to enjoy him as long as I have him besides me, before he went to Norway, because of work). Afterwords me and some of my school mates did a project for my studies. The best of all was when I got home, I saw that is amazing jacket was back in store, which I just have been waiting for, for a long time now. I think that I ordered the last one, but if you're interested you can safe it and look if it will get back in store. It worked for me! Today I also got a response about the studytrip to China and because we were 61 registered, we got the opportunity to get some discount, so we could be apply to spend an extra day in Beijing! I'm really looking forward to go.         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar