lørdag den 26. oktober 2013

26102013








Dress/Vila  Watch/Lorus  Bracelets/H&M  Wedges/Pieces

Håber at I nyder weekenden, ikke at jeg selv har tid til det, da der er en masse gøremål, da jeg har fundet ud af at min kæreste skal til Norge, som han har snakket om i længere tid. Det kommer I til at hører noget mere om senere. Men den har stået på handle ind til storbagning og påbegynde nedpakningen af hans ting. Mit outfit var ret simpelt med en rigtigt efterår/vinter kjole pga. farverne, men samtidig er den utroligt lækker at have på og meget varm, den skal jeg nok komme til at få brugt en del den kommende tid. Derudover kan den styles på vidt forskellige måder både til fest og til hverdag, jeg har selv valgt at peppe looket lidt op med et rød læbestift og gøre looket mere afslappet med et par sporty wedges. 
Love Line,

TRANSLATION

I hope that you're enjoying the weekend, because I've not that much time to enjoy it, because there is so many thing that should be done before my boyfriend is on this way to Norway next week. I'll tell you more about this later on. Today I had spend the day grocery shopping for some backing he can have with him to Norway and we had been packing his stuff away. This outfit was pretty simple with a autumn/winter dress, because of the colors, but at the same time it's nice to wear and it's warm. I think it will be used a lot the following time. It can be styled very different for party and everyday use, I've chose to style it with a red lipstick and sporty wedges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar