onsdag den 18. september 2013

18092013







I dag har bare været en af de dage, hvor jeg ikke har orket det helt store, så det har været en ret afslappende dag, som mine klassekammerater helt klart var med på, så der er blevet grint en hel del i løbet af dagen, hvilket var utroligt dejligt, når skolearbejdet virkede ret tungt. Mit outfit er ret afslappet look idag, som passede perfekt til mit humør, med inspiration fra de kolde efterårs farver, som machede perfekt til min nye hårfarve, som nogle af jer måske har bemærket, så er der blevet mere mørkt og ensfarvet. Samtidig med at jeg har forsøgt at lave nogle bløde slangekrøller, for at peppe outfittet lidt mere op, som dog ser meget pænere ud i virkeligheden, selvom det er mit første forsøg med mit nye krøllejern er jeg ret tilfreds, men mere om mit nye hårstil senere. 
Love Line,

TRANSLATION

Today has just been one of those days, were I just not want to do that much, so the day was pretty relaxed and my classmates was totally agree with me on that, so the day was with a lot of laughs, which was pretty nice, when school work was getting so heavy. My outfit is a very relaxed look today, there was perfect with my mood today, with inspiration from the cold autumn colors, there fits perfectly with my new darker hair color  Meanwhile I tried to make some curls to give something extra to the look, but the curls looks greater in real life, but it's my first try with my new curling iron, so I'm pretty happy with the result. More about my new hairstyle later on. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar