tirsdag den 17. september 2013

New In: H&M Jacket & Ring Set




Jacket/H&M  Ring set/H&M

Ulempen ved at arbejde i et storcenter er, at man skal finde noget at bruge sine pauser på udover at få spist. Hvilket typisk ender med shopping, da udvalget i Kolding Storcenter er ret stort, desværre i sådan et tilfælde. Jakken har jeg været på udkig efter lige siden jeg så den, og specielt efter at jeg købte nederdelen, som jeg har på her. Jeg er blevet utroligt vild med printet, så jeg måtte da lige eje denne jakke også. Så kom jeg også til at kigge i accessoriesafdelien, hvor jeg faldt for dette  sæt ringe af alle mulige forskellige ringe, men desværre så kan jeg ikke passe de store af dem, da jeg har så tynde finger. 
Love Line,

TRANSLATION

The disadvantage with working in a mall is, that you have to do something in your breaks beside eating, which normally ends with some shopping, because the selection is so big. The jacket have I been look at fore some time now, specially after I bought the skirt, as you can see here. I just love the print, and I just need to have this jacket too. I also look in the accessories department, were I found these different rings, but unfortunately   can some of them not fit me, because I've so small fingers. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar