fredag den 16. august 2013

New In: Sporty Envii nederdel, Top Coat fra L'Oreal & armbånd fra Bilka





Som jeg bloggede om igår her, var jeg i centeret med en dejlig veninde. Her er hvad jeg fik med mig hjem: en nederdel fra Envii til bare 60 kr.(70% nedsat), som har et lidt sporty look, som sidder ret stramt for neden, den er måske lidt træls de første par gange man har den på, men ekspedienten sagde, den ville give sig ret meget, men synes at draperingen er utroligt flot og lavet af et lækkert blødt materiale, så måtte eje den! Derudover købte jeg denne overlak med shimmer i, som min veninde anbefaldede og selv havde på, hvilket var utroligt flot. Glæder mig i hvert fald til at prøve den, og viser jer den. Til sidst men ikke mindst, har jeg lige fået bevist, at man også kan finde fede ting i gemmeren hos Bilka, og til bare 50 kr., jeg var solgt! Håber I er klar til at nyde weekenden, det er jeg i hvert fald, især efter en fridag, som jeg nyder i fulde drag. 
Love Line,


TRANSLATION

As I blog about yesterday here was I in the mall with a wonderful girlfriend. Here is what I bought: a skirt from Envii, which has a sporty look, and it's pretty tight in the bottom, but the seller told me that it will get bigger with time. The draping is just so beautyfull and the material is soft, so I just needed to have it! I also bought this top coat with shimmer, that my friend recommend to my and also wear herself, which was pretty nice. I look forward to tried it and to show you. I also found these two bracelets in a supermarket and they were cheap, so I just needed to have them. I hope that you are going to enjoy the weekend, at least I'm going to. 

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Super fede køb!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet