mandag den 19. august 2013

MAC Sheen Supreme 2013

From the left: Pret-a-pretty, Gotta Dash!, Playtime, Sweet Grenadine, Pleasurefruit and Candy Apple

I forhold til læbestifterne er mine favoritter: Candy Apple, da den har en rødlig/pink farve, som alligevel ikke er rød, hvilket er med til at gøre den helt unik. Min anden favorit er Gotta Dash!, som er en lys peach farvede, som er meget naturlig i farven, hvilket jeg mangler til min samling. Mens resten af farverne ikke tiltaler mig synderligt, da de enten er for pigmenteret eller for lidt pigmenteret, eller har den helt forkerte farve efter min personlige smag. 



Derudover er jeg ikke overraskende skuffet over lipglosserne, da jeg mere er til læbestift, fordi de typisk er meget mere pigmenteret. Men når jeg endelig bruger en lipgloss skal den efter min mening glimte og shine, og ikke kun shine som disse gør. 
Love Line,


TRANSLATION

From the lipsticks is my favorites: Candy Apple, because it has a red/pink color, there is not really red, which makes it unique. My other favorite is Gotta Dash! there is a light peach color, there is kind of neutral in the color, which is a shade I'm missing in my collection. The rest of the colors does not interests me, because they either are to pigmented, to less pigmented or just the wrong color for my taste. The lip-glosses disappoint me, because I first of all are more a lipstick girl than a lipgloss girl, because they typically are more pigmented. When I use lip-glosses, they need to have shine and have some sparkle, but these glosses only have shine. 

Follow on Bloglovin   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar