torsdag den 15. august 2013

14082013









Blazer/Vero moda  Jeans/Vero Moda  Chiffon Top/Sisters Point Jewerlly/Pilgrim Shoes/Vans 

Outfittet er fra igår, hvor jeg tilbragte dagen i centeret med en skøn veninde. Hvor jeg selfølgelig havde lidt med hjem, som jeg regner med at viser jer imorgen. Derudover besøgte jeg min tante, onkel og fætter med min kæreste, hvor vi snakkede om næste weekend, hvor vi skal i sommerhus hele 14 mennesker, som nok skal blive utroligt hyggeligt! I går blev jeg nød til at tage noget mere tøj på, da jeg synes, at det var begyndt at blive en smule koldere i vejret. Derfor valgte jeg at kører en simpel stil i sort og hvid, hvor skoene skulle have alt opmærksomheden. PS. det skal lige siges, at det ikke er det nemmeste at være blogger i blæsevejr, hvor det er utroligt svært at få taget nogle nogenlunde billeder, men det her er hvad i får haha!
Love Line,


TRANSLATION

The outfit is from yesterday, where I spend the day with a amazing girlfriend in the mall and of course I brought something with me home, which I think I'm gonna show you tomorrow. Afterwards I visited my uncle, aunt and cousin with my boyfriend and we talk about next weekend, where we are going to spend the weekend 17 people in a holiday house, which is going to be so much fun. Yesterday I thought that it was a bit colder, so I needed to put on some more clothes. I chose to wear black and white, so the shoes could get the attention. By the way it's not that easy to be a fashion blogger, when I had to take pictures, when the wind is blowing so much. So this is what you will get! 

Follow on Bloglovin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar