onsdag den 14. august 2013

New In from Amsterdam: Part 3 - Michael Kors Blair Rose Gold Watch





Da jeg var i Amsterdam købte jeg beauty produkter, som kan ses her og sko her. Men nu vil jeg vise jer dette fantastiske ur, som jeg har været forelsket i meget længe, derfor måtte jeg eje det, da jeg så det i Amsterdam, samtidig med at det var ca. 300 kr. billigere end på ASOS og ca. 600 kr. billigere end i danske butikker. Uret er simpelthen, hvis I spørger mig, et perfekt ur, da det er så simpelt, og alligevel ikke. Da det både er mat rose gold og en skinnende rose gold på urremmen, men også har nogle detaljer og er feminint pga. stene omkring urskiven. Nu mangler jeg bare en masse rose gold smykker, som kan passe til det fantastiske ur, uden at uret bliver sat ud af fokus. 
Love Line,

TRANSLATION

When I was in Amsterdam I bought beauty products, as you can see here and shoes here. Now I want to show you this amazing watch, I've been in love with for months now, therefor I just needed to have it! If you ask me, the watch is just perfect, because it is so simple and then again not really, because it has a skinny rose gold and a mat surface on the watchband. Still it's feminine because of the stones beside the clock dial. Now I just need a lot of rose gold jewelry there would fit this amazing watch without it getting out of focus.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar