tirsdag den 13. august 2013

New In from Amsterdam: Part 2 - Sneakers








Sneakers/Nike Air Max  Sneakers/Leopard Vans 

Jeg vil lige vise jer nogle flere af mine Amsterdam køb. Så tænkte, at jeg ville opdele dem, så I får dem af flere omgange, ligesom med beauty købene, som du kan se her. Nu vil jeg vise jer de sneakers, som jeg tog med mig hjem, selvom jeg allerede har skabet fuld, kan man ikke få for mange sko! Det første par er et par Nike Air Max, som jeg har kigget på i rigtig lang tid, dog ikke lige denne her farve, men nu hvor de kun kostede omkring 500 kr., i stedet for normal prisen til 1000 kr. kunne jeg ikke lade vær (elsker at være størrelse 36). Jeg endte også med at købe disse par leopard printede sneakers, som vil være perfekt til et helt sort outfit for at peppe det en smule op. 
Love Line,


TRANSLATION

I thought that I wanted to show you more of my buys form Amsterdam. Then I thought since I first show you the beauty part here, then I decided to spilt the buys within different contents. Now I want to show you the shoes that I bought, even dough my closet is already full, but you can never get too many shoes! The first par is Nike Air Max, which I've been looking at for a long time now, not in this color, but then there is 50 % off, I just needed to buy them (Love being a size 36). I also ended up buying these leopard printed sneakers, there would be perfect with a black outfit to give it something extra. 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar