tirsdag den 23. juli 2013

Neon Revolution fra OPI

 



OPI Neon Revolution Collection from 2013

"Denne kollektion har jeg virkelig set frem til længe, fordi jeg altid har været hel vild med neon farver. Så da jeg prøvede den levede den op til mine forventinger 100 %, jeg synes faktisk at den er endnu bedre end mine forventninger, fordi farverne er ikke så kraftige i det, som gør at de er mere brugbare og mindre teenage tøsede, som jeg måske er blevet for gammel til efterhånden. Den eneste af farverne, som rigtigt er neon i farven er den gule, men den er forholdsvis neutral i farven, så det gør ikke så meget. Kollektion er perfekt til sommer negle, da farverne kan bruges sammen, som jeg har valgt at gøre eller at bruge dem enkelte vis, hvilket vil give et andet look. Neonfarverne fungere sådan, at man skal påføre en hvid base lak under alle farverne for at den neon glød kommer til udtryk. Det skal lige siges, at det er ikke sikkert at det første lag af den hvide underlak kommer til at dække, så jeg brugte to lag for at det skulle give den optimale effekt. Derefter påføres den ønskede farve lak og til sidst for at gennemføre lakken med et lag gennemsigtig topcoat. Jeg valgte at købe hele kollektionen i mini udgave, nok mest fordi jeg ikke kunne finde den i deres normale udgave, men fandt det faktisk til min fordel, fordi jeg fik prøvet alle farverne, og brugte mindre penge end jeg ellers ville have brugt, men kom også i tanke om at de er perfekt at have med på ferie, hvor man kan have flere forskellige farver med, når man tager afsted, uden at det fylder det helt store. Dog har jeg ikke været så heldig med dem indtil videre, hvad angår holdbarheden, da den forholdsvis hurtigt skrallede af i kanterne, men tror måske det kan have noget at gøre med at jeg lagde en for tykt underlak. Men jeg har tænkt mig prøve mig frem igen, da lakkerne er så flotte bliver jeg nød til at prøve igen, da det ikke kan passe, fordi OPIs holdbarhed på deres andre lakker er så meget bedre."
Love Line,  

"This collection Ive really been looking forward to this collection, because I always loved neon colors. So the collection live 100 % up to my expectations, actually I think that the collection is better than I thought, because the colors was not as powerful, which makes them more useful. The only real neon color is the yellow, but because its neutral in the color its okay. The collection is perfect for summer nails, because the colors can be mixed as I just did or use them apart, which would give a different kind of look. The neon colors works with a white base color, to give the neon the right effect. Afterwerds you have to apply the color you want and to make it shine the topcoat on top.  I chose to buy the hole collection, mostly because I could not find them in the normal size, but it turn out to be best for me, because when I could try all the colors, use less money and bring them to holiday, where you can have more colors with you and they do not take to much space in your bag. I have had some problems with the sustainability, I think its because I put on two layers of the base coat, but I want to try again, because it can not be true with polishes form OPI." 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar