mandag den 22. juli 2013

AMSTERDAM!




"Når I læser dette er jeg på vej til Amsterdam med min dejlige kæreste, som nogle måske allerede var klar over, hvis de har læst med på Instagram (@linesfashionworld). I år har vi besluttet os for, at der skulle ske noget anderledes i år, som er blevet til en storby ferie, og af en eller anden grund virkede Amsterdam utroligt interessant, men de har utroligt meget at byde på, fandt jeg ud af efter, at jeg havde læst Politikkens: turen går til Amsterdam. Vi skal bla. på kanalrundfart, opleve Heineken Experience, på Madam Tussedes, forbi die blumen markt, forbi Albert Cuyp markedet, selvfølgelig shoppe og hvad vi lige ellers finder på at lave. Håber at I nyder sommeren herhjemme, hvis ikke I er på ferie, jeg skal nok holde jer opdateret her på bloggen med indlæg og billeder fra min tur på Instagram (@linesfashionworld)."
Love Line,  

TRANSLATION

"When you're reading this I would be on my way to Amsterdam with my wonderful boyfriend, which some of you allready know if you're follow me on Instagram (@linesfashionworld). We have decided to do something different this year, like a city holiday, and for some reason Amsterdam, because they have a lot to offer. We are going canal tour, visiting Heineken Experience, Madam Tussedes, die blumen markt, shop at the Albert Cuyp Marked and what we like to do. Hope that you're enyoing the summer, if you're not on holiday, I will keep the blog going as usually, but will update my Instagram (@linesfashionworld) on the trip."

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar