søndag den 21. juli 2013

Anmeldelse af Olive Body Butter fra Body Shop


"Som jeg postede igår, har jeg for første gang købt nogle produkter fra Body Shop, fordi jeg ville se om de levede op til det, som mange sagde omkring deres produkter, da de har mange tilbagevende kunder, så derfor var jeg nød til at se, hvad det handlede om.  Og jeg er virkelig blevet en fan af deres Body Butters, da jeg synes at denne olive body butter er utrolig lækker og luksuriøs, samtidig med at de har et utroligt stort udvalg af body butterne med forskellige dufte til enhver personlighed. Udvalget kan ses her. Jeg er utroligt positiv over dette produkt, da det for det første har en dejlig og mild duft (tænkte at jeg ville lægge ud med en mild duft, så kan jeg altid prøve en anden duft senere). Cremens konsistens er lidt tyk i det, som en body butter plejer at være, men synes bestemt ikke at det gør noget, da den er forholdsvis let at smøre ud, og det er tydeligt at mærke med det samme at den giver meget fugt, men ikke så meget at den klister, hvis man f.eks. smøre sig ind lige inden man skal i seng bliver dyner og lagner ikke fedtet ind i cremen. Samtidig med at huden føles meget fugtig efterfølgende i mange timer efter, hvor Body Shop lover en fugtig hud i 24 timer, hvilket måske ikke helt passer, men det er utroligt tæt på. Derudover kommer cremen i en lækker emballage, da den forholdsvis stor bøtte med 200 ml indhold, men det er også muligt at købe dem i en mindre version med 50 ml., perfekt til rejsetasken, samtidig med at den føles rigtig lækker at have i hånden, og så er selve indpakningen også utrolig flot og fristende. Det er i hvert fald ikke sidste gang, at jeg køber en Body Butter fra Body Shop. Den kan fås her, hvis andre også vil opleve, hvorfor Body Shops Body Butters er så populære." 
Love Line,  

TRANSLATION

"As I posted yesterday, have I for the first time bought something from Body Shop, because I wanted to see if they lived up to what people were saying about their products. Therefore I need to see what all the fuss was about. I really have become a fan of these Body Butters, because I think that this Olive Body Butter is great and luxurious, and they have a huge range of flavorous for every personality and flavor, you can get here. I'm very positive about this product, first because of the wonderful and light fragrance. The texture of the body butter is thick as a body butter should be, but i doent think thats a bad thing, because the cream is easy to blend into the skin, and you can feel that it gives moisture to the skin, but its not to much. The skin feels moisture many hours after, maybe not the 24 hours that Body Shop promise their customers, but its pretty close. Addition to the cream the packing is amazing, because the size connate 200 ml., but it feels good in your hand, the package is just pretty and tempting. It is not the last time I bought a Body Butter from Body Shop. The Olive Body Butter can you get here, if you also want to know why Body Shops Body Butters are so popular." 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar