onsdag den 24. juli 2013

Deichmann: Køb 2 nedsatte varer, få 50 % på den billigste. Køb 3 nedsatte varer, få den billigste med gratis







Small Bag/Deichmann  Heels/Deichmann  Sandals/Deichmann  Shoes/Deichmann

"Jeg kom til at købe nogle nye sko igen igen. Men de var så billige at jeg ikke kunne lade vær, samtidig med at vi lige nu kører ekstra tilbud på nedsatte varer BONUS! Dog var der ikke tilbud på den lille taske, men synes den var så fin, og perfekt til en bytur og perfekt som feriepung, da jeg ikke gider at slæbe min store Adax pung med, især hvis den bliver væk. Men jeg fandt tre par nedsatte sko, det første par var nogle almindelige blå læder stiletter, som var sat ned til kun 99 kr., som jeg havde kigget på længe, men ikke ville købe fordi jeg allerede havde blå stiletter, men da de kom på tilbud måtte jeg bare slå til. De næste par var ikke udmiddelbart nogle som jeg ville falde for, men synes at de er noget så fantastiske, specielt når man får dem på, fordi de er perfekte her til sommer med den lyse farve, samtidig med at de er rå med kæderne, men det bedste ved det hele er at de har en rigtig god hæl, så man kan holde ud at have dem på og de er lette at gå i.  Det sidste par er perfekte til sommer pga. farven, som er en rigtig god farve her til sommer, god til at give et outfit noget ekstra. Til sidst med ikke mindst fandt jeg nogle sokker, ikke det mest interessante, men de var bare utroligt lækre og behagelige at have på, og man kan da altid bruge nogle sokker, når de er billige ik?"
Love Line,  


TRANSLATION

"Unfortunately I bought shoes again, but they were so cheap that I could not resist, specially when it is possible to save extra right now. There was no sale on the little bag, but it is so nice and perfect for a night out in the town. Now also perfect for a holiday purse, because I do not want to drag my big Adax purse, specially if it's get lost. But I also found tree pairs of shoes, the first pair is a standard blue leather stilettos, which I have been looking at for a long time now, and when they got on sale, I just needed to have them. The sandals is not someone that I normally would fall for, but I just think that they are amazing, specially when I get them on. They are just perfect for summer with a light color with an edge and a great working heel, so they are pretty easy to walk in and wear for a hole day. For last I found some socks, maybe not the most interesting thing, but they just felt so nice, and who cannot buy socks when they are so cheap?"

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar