fredag den 26. juli 2013

Anmeldelse af Express neglelakfjerner fra Matas



"Så fik jeg også prøvet en af de der vildt smarte neglelakfjerner i bøtte, som der er blevet blogget utroligt meget om andre steder, jeg havde faktisk tænkt mig at jeg ville købe en i Sephora, når jeg kom til Amsterdam, men da jeg så at denne her fra Matas skulle være mindst lige så god, besluttede jeg mig for at slå til. Den kan fås lige her. Jeg er utroligt imponeret  over den, fordi det er hurtigt og det er nemt, uden at man behøver at bruge vatrundeller og man undgår at bordet bliver grisset til af neglelakfjerner, som stinker i hele huset. Da man ved denne smarte bøtte skal stikke fingeren ned i nogle sekunder og måske gnubbe lidt, så er neglene fuldstændig fri for neglelak, kan dog ikke anbefalde den til glimmer neglelak, da det kræver utroligt meget gnubning, så der må man nøjes med standard metoden. Samtidig med at det ikke føles som om det er særlig hård imod huden, fordi den ikke indeholder acetone, som tørrer huden ud, derimod fugtgiver den og plejer huden omkring neglene, da den indeholder glycierin. Kan kun sige god for denne her smarte opfindelse, specielt hvis man skal ud og rejse, da den er enorm praktisk, og fylder ikke det store i kufferteren, jeg har i hvert fald min med til Amsterdam."
Love Line,  

TRANSLATION

"Now I also tried one of these nail polish remover in a jar, which people have been blogging about for some time now. This is from a product brand there only exsist in Denmark, so if you stop by go in and get one in Matas, because they are amazing (beauty store in Denmark)."

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg har kun hørt godt om denne, så måske jeg skulle prøve at anskaffe mig den :D

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig god, så det synes jeg helt sikkert, især hvis du skal på ferie, da den er rigtig nemt at have med :)

    SvarSlet
  3. Men du kan jo altid følge mig her: http://www.bloglovin.com/blog/4548141/linesfashionworld på bloglovin.

    SvarSlet