mandag den 29. juli 2013

22072013






Shirt/Jacquline de Young  Skirt/H&M  Bag/Deichmann  Sandals/ River Island  Bracelets/Vero Moda & H&M  Necklace/H&M  Nail Polish/OPI 

Jeg beklager, at der er været lidt stille på bloggen her den seneste tid, hvilket der skal laves kraftigt om på, fordi jeg har store planer for selve bloggens indhold i fremtiden, da jeg ønsker at bloggen skal personliggøres noget mere end den allerede er, fordi jeg tit synes at det bliver en sludder for en sladder om ingenting, derfor tænkte jeg at det ville blive mere interessant, hvis der var noget mere personlig indhold omkring mit liv. Håber at I vil synes at det er et positiv tiltag ellers lad mig endelig vide det, da jeg er ved at foretage nogle ændringer. Hvad vil I gerne læse om i fremtiden på bloggen? Noget specielt som I gerne vil vide eller læse mere omkring?


Tilbage til outfitet som er fra den første dag jeg var i Amsterdam, som forresten var en fantastisk tur, vil helt sikkert tilbage dertil igen, hvis jeg får muligheden. Outfittet er ret sommeragtigt og jeg kunne nemt finde på at tage det på igen, da jeg er vild med kontrasten mellem den feminine blondenederdel og cowboy skjorten med det rå halssmykke og sandaler. Samtidig har jeg valgt at bruge en meget farverig neglelak for at give looket noget ekstra, for det ikke bliver for kedeligt i forhold til farver, som jeg tidligere har anmeldt her

I går var jeg hjemme hos en af mine arbejds kollager sammen med nogle flere kollager, hvilket var utroligt hyggeligt at bruge noget tid sammen uden for arbejde. Vi brugte dagen på at spise frugtspyd, sushi, lagkage, cupcakes og slik, det var så fantastisk, og utroligt hyggeligt. I dag begyndte min mor ferie, så vi skulle da lige ud i centeret med min lillebror, som det meste af dagen rent faktisk gik med. Resten af ugen skal faktisk går med arbejde og mere arbejde. 

Love Line,  


TRANSLATION

I'm sorry for the quietness on the blog lately, which I plan to change, because I have big plans for the future with the blog. In the future I want the blog to become more personal than it already is, because I often think that it is a talk, just to talk. Therefor I thought it would be more interesting by personalizing it more. I hope that you thing that it sound interesting, let me know? What do you want to read in the future on the blog? Something special that you want to read about?

Back to the outfit witch is from my first day in Amsterdam, which by the way was an amazing trip, if I can go there another time I would. The outfit is pretty much inspired by summer and I would properly wear it another time, because I just love the contrast between the feminine blonde with the cowboy shirt, the necklace and the sandals. Otherwise I have mixed it up with the colorful nail polish to give it something extra. See the review on the polishes here

Yesterday I spended my day at a collage's apartment with other collages, which was extremely nice to spend some time outside of work. We spend the day with eating fuit, sushi, cake, cupcakes and candy. Today I had spend the day in the mall with my mother and brother, which we proberly spended all day. The rest of the week I just have to work and work more. 

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar