mandag den 6. maj 2013

Stylediary fra Marts og April 2013





"Dette er outfitsene fra marts og april måned, da jeg ikke lige i sidste måned ville poste to billeder til jer af månedens outfits, så jeg tænkte at jeg ville lægge dem sammen med den kommende måned. Selvom om det endnu ikke er blevet til særligt mange alligevel, da min fotograf (kæreste) har været lidt fraværende her på det sidste. Men synes helt klart at nr. 3 og 6 er de bedste, men måske også fordi nr. 3 var fra min tur til Egpyten og det nr. 6 var med lidt mindre tøj på, selvom det var ret kold. Dejligt at det er blevet varmere i vejret, så vi kan hoppe i lidt mindre tøj, end det vi efterhånden er blevet vant til her i kolde Danmark. Dog har jeg en dårlig nyhed, da min Macbook blevet stjålet her i weekenden fra min kærestes bil, mens vi var i biografen, så alle mine noter og ting til bloggen er mistet, derfor kan det godt være, at der bliver lidt stille herinde det næste stykke tid, indtil jeg får mig en ny computer at arbejde på."
Love Line,

TRANSLATION

"These outfits are from Marts and April, because last month there were only two outfits to show you, so I thought that I would show you them the following month. Eventhough there has not been taking so many this month either, because my fotograhper (boyfriend) was been off lately. My favorites are number 3 og 6, because they reminds me a bit more of summer and wearing less clothes. But I have some bad news, this weekend my Macbook was stolen from my boyfriends car while we were in the cinema, so all my nots and blog things are gone, and while I get a new computer there would proberly be a lot quiter these next days."

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar