tirsdag den 7. maj 2013

New In fra Pilgrim Free Spirit




"Efter min lillebrors konfirmation synes mine forældre at jeg havde været god til at hjælpe til, så de synes de ikke give mig noget, som tak for hjælpen, hvilket resulterede i dette smukke smykke sæt fra Pilgrim Free Spirit, bestående af en halskæde, som kan gøres kort og lang, og en ring. Som er inspireret af sommer, specielt pga. brugen af de smukke pastelfarver sammen med den sarte sølvfarve, som passer til de fleste lysere farver. Der findes også et smukt armbånd og et par smukke øreringe i samme kollektion, som helt sikkert skal skrives på min ønskeseddel."
Love Line,


TRANSLATION

"After my brothers confirmation my parents thought that I was very helpfull, and as a thank for the help they gave me this ring and neckless from Pilgrim Free Spirit. The jewellery pieces is inspirered by summer, specially because of the pastel colors with a delicate silver color they match to all most every thing."

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar